Voor MediaCom in Amsterdam zoeken wij een AV buyer. Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in een dynamische media omgeving. En heb je in je nog prille carrière al wat ervaring opgedaan in AV of programmatic maar ben je nu toe aan een volgende stap? Lees dan vooral verder.

Als AV Buyer ben je verantwoordelijk voor de inkoop, optimalisatie en evaluatie van TV, radio & online video zendtijd voor campagnes van klanten van MediaCom. Je bewaakt een optimale performance van campagnes, doet aanbevelingen en evalueert. Je waarborgt en denkt mee in in het optimaliseren van routings, processen en procedures. En uiteraard horen het opzetten en bijwerken van mediaschema’s, campagneoverzichten en administratieve afwerkingen als media bestedingen en andere campagne relevante informaties bij je dagelijkse werkzaamheden. Je biedt tevens ondersteuning aan de AV Buying Manger /AV Planner en Investment Director op diverse buyersactiviteiten en houdt hen en je klanten op de hoogte van vakinhoudelijke informatie.

jij…

  • hebt minimaal een HBO diploma richting communicatie of commerciele economie
  • uiteraard heb je interesse in media
  • ervaring met AV buying is een pré evenals het gebruik van inkoop- en optimalisatietools
  • als persoon herken je je in de volgende kenmerken: accuraat, geordend, pro-actief en ondernemend, service- en klantgericht, teamspeler en flexibel.

we bieden…

  • Een schitterend klantportfolio met enkele van de grootste klanten ter wereld
  • Open communicatie en een goede werksfeer
  • Groot internationaal netwerk (MediaCom, GroupM, WPP)
  • We werken met betrokken en enthousiaste collega’s en met de beste onderzoeksbureaus, business partners, creatieve bureaus en uitgevers in de markt
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een mooi kantoor in Amsterdam Zuid


over MediaCom…

MediaCom (onderdeel van GroupM) verzorgt de planning & media buying voor uiteenlopende klanten in Nederland en internationaal. De aanbevelingen zijn gebaseerd op consumer insights en leiden tot business resultaten. De inkoopresultaten zijn volgens onafhankelijke media auditors elk jaar ongeëvenaard. Met trots kunnen zij aansprekende bedrijven als P&G, Shell, T-Mobile, H&M en Mars tot hun klanten rekenen. Maar ze werken overigens net zo graag voor minder bekende klanten. Onderstaand een filmpje met een korte impressie wat MediaCom internationaal doet.

De cultuur binnen MediaCom is gebaseerd op nieuwsgierigheid en resultaten. En is gericht op het stimuleren van een frisse kijk op uitdagingen, het ontwikkelen van nieuwe kennis en vaardigheden en het aanmoedigen van innovatie. Er is een open communicatie en een goede werksfeer waarin iedereen zichzelf kan zijn.

interesse…
Is deze vacature je op het lijf geschreven en een mooie volgende stap in je carrière? Mail dan (je cv) naar nicolette@brandsinc.nu of stuur een app naar 06 4412 5855. Heb je vragen of wil je meer informatie over de functie stuur een mail en we nemen snel contact met je op.