Wat zou jij doen als je de baas van de wereld was?

Baas van de wereld zijn, kinderen fantaseren er vaak over. Maar wij net zo goed. Als het aan ons lag, zou ieder kind gezond kunnen opgroeien en naar school kunnen gaan. En zou geen kind meer het slachtoffer zijn van oorlog, misbruik en geweld.

Zou jij hetzelfde willen als wij, als je de wereld zou mogen regeren? Dan ben jij degene die we zoeken. Samen kunnen we de lat zo hoog mogelijk leggen, zodat dat waarover we dromen op een dag ook echt uitkomt.

Vind jij ook dat elke kind het verdient om kind te kunnen zijn? Dan hebben we nu een vacature teammanager omni-channel (32 uur) waar je direct kunt bijdragen aan het realiseren van deze ambitie. Essentieel is wel dat je ervaring hebt met het ontwikkelen van een omni channel strategie waarbij  alle marketing kanalen op elkaar zijn afgestemd met een eenduidige doelstelling en klantbeleving.

Voor de afdeling Particulieren van UNICEF Nederland werk je vanuit een omni-channel visie. Je vormt  de schakel tussen de channel marketeers, de klantenservice, de teamlead Content en de Senior Marketeers en bent  verantwoordelijk voor het inzetten van de juiste marketing kanalen. Verder heb je als teammanager omni-channel een belangrijke rol als het gaat om consistente en heldere doelstellingen te realiseren op het inzetten van de marketing kanalen.

Wat deze functie uniek maakt is dat het een nieuwe functie is bij UNICEF Nederland. Dit betekent dat je er je eigen stempel op kunt drukken, vanuit een heldere omni-channel visie. Je deze visie weet te vertalen naar een scherpe strategie. En samen met je team (8 fte) implementeer je deze en ga je o.a. (verder) bouwen aan unieke customer journeys. Je moet wel houden van een organisatie in transitie en waar je ondernemerschap moet tonen. Als persoon ben je energiek en beschik je naast daadkracht over executiekracht. En op een respectvolle wijze, met oog voor een diversiteit aan belangen, weet jij impact te creëren.

de opdracht bestaat o.a. uit…

  • samen met de strategisch marketeer bepaal je de visie en strategie op het omni-channel beleid en ben je verantwoordelijk voor de implementatie van deze visie en voor de doorvertaling naar een roadmap van initiatieven
  • het coördineren van alle marketing kanalen, zodat er een eenduidige klantbeleving plaatsvindt
  • het op eenduidige en consistente herkenbaarheid voor donateurs managen en sterk sturen op klant- en servicetevredenheid
  • samen met de Channelmarketeers, stel je de commerciële specificaties voor de online en de offline kanalen vast
  • stuurt en geeft richting aan de kanaalontwikkelingen, bepaalt en bewaakt de optimale kanaalmix zoals vastgesteld met de Senior Markteers en stuurt op de beoogde kanaalshift.
  • leiding geven aan 8 professionals (MT-lid) en voor hen een enthousiaste en motiverende sparringpartner zijn
  • het managen van verwachtingen van het MT binnen de kaders van de huidige kwaliteit en financiële afspraken en draagt bij aan de strategie van de afdeling Particulieren en de uitwerking in de jaarplannen

jij…

  • hebt een afgeronde WO opleiding  bij voorkeur op het gebied van economie of economische psychologie
  • hebt minimaal 8 jaar leidinggevende werkervaring
  • hebt kennis van en ervaring met het werkveld van klantcontactkanalen, met projectleiding en beschikt over leidinggevende capaciteiten
  • denkt vanuit Customer Journeys en hebt ervaring met het opstellen van een distributiestrategie en kanaalsturing
  • hebt eerder een digitale transformatie naar online uitgevoerd

we bieden…
Bij UNICEF krijg je een bijzondere missie als bonus: meewerken aan een betere wereld voor kinderen. Bijna honderd leuke, gedreven collega’s, een prachtig uitzicht op het Haagse Bos en een ongedwongen en professionele werksfeer zijn ook bij deze functie inbegrepen. Bovendien ligt het kantoor op loopafstand van Den Haag CS. De arbeidsvoorwaarden passen bij de goede doelen sector.

UNICEF voert een actief veiligheidsbeleid voor kinderen. Daarom vragen wij van alle medewerkers bereidheid tot naleving van onze gedragscode en medewerking bij het opvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag.

Onze maatschappij is kleurrijk en UNICEF Nederland is dat ook. We streven ernaar dat de medewerkers een afspiegeling zijn van de samenleving en het internationale karakter van de UNICEF organisatie.

interesse…
Wil jij bijdragen aan onze ambitie én breng je de gevraagde ervaring mee? Dan horen we graag van je! Dit kan door een mail  inclusief CV te sturen naar nicolette@brandsinc.nu  Maar misschien heb je nog vragen? Ook die beantwoorden we graag. Stuur dan een mail naar contact@brandsinc.nu en we nemen snel contact met je op.